Optimizarea SEO pentru magazine online: O investiție necesară

Într-o lume în care cumpărăturile online sunt la ordinea zilei, optimizarea unui magazin online este esențială pentru a rămâne competitiv. O afacere online are nevoie de o vizibilitate solidă pe motoarele …

Numele MÁRTAN: semnificație, origine, trăsături și personalitate

Descoperă semnificația și originea numelui MÁRTAN Numele MÁRTAN, deși poate părea neobișnuit, ascunde o istorie bogată și o semnificație profundă. De-a lungul timpului, acest nume a fost purtat de oameni cu …

Calvin Klein prezinta campania Primavara 2024 cu renumitul actor Jeremy Allen White in debutul sau pentru brand, purtand cea mai emblematica lenjerie intima a lui Calvin Klein.

Nativ din New York, Jeremy este surprins in imagini de Mert Alas in orasul sau natal, intr-o serie de fotografii si videoclipuri care dezvaluie conexiunea pe care o are cu orasul si ii amplifica energia puternica pe care o emite, purtand cele mai emblematice stiluri ale brand-ului. Dupa cum se observa in imaginile cu Jeremy, colectia de lenjerie intima pentru barbati Primavara 2024 aduce o nota fresh la modelele clasice Calvin Klein cu noi abordari ale logo-ului si materiale pentru un confort elegant, de zi cu zi. Noile stiluri Intense Power, Micro Stretch si Micro Mesh imbina un design indraznet cu o tehnica de realizare inovatoare, oferind un aspect elegant si comod, in timp ce lenjeria esentiala Modern Cotton si Cotton Stretch propun un strat de baza emblematic pentru fiecare garderoba. In cadrul colectiei Primavara 2024, articolele esentiale minimaliste specifice brand-ului sunt prezentate cu inovatie moderna si senzualitate in forma sa cea mai pura.

Campania Primavara 2024 va explora universul Calvin Klein, evidentiind talente dinamice in viniete independente care le accentueaza individualitatea, le deblocheaza increderea si dezvaluie intregul stil de viata Calvin Klein. Stay tuned pentru urmatorul capitol.

Credite Campanie:

Regizata si fotografiata de Mert Alas Stilist Emmanuelle Alt

Credite Editoriale

Calvin Klein

###

Despre SARKK

SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com

Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.                         

Despre Calvin Klein, Inc.

Calvin Klein este un brand de lifestyle cu idealuri indraznete, progresive si o estetica seducatoare, recunoscut la nivel mondial. Abordarea moderna si minimalista a design-ului, imaginile incitante si conexiunea autentica cu mediul cultural rezoneaza cu clientii brand-ului de peste 50 de ani.

Fondata in anul 1968 de catre Calvin Klein si partenerul sau de afaceri, Barry Schwartz, compania si-a construit reputatia ca lider in industria de moda americana prin liniile distincte ale brand-ului si o gama de produse licentiate. Vanzarile retail la nivel global ale produselor Calvin Klein au depasit 9 miliarde de dolari in 2019 si au fost distribuite in peste 110 de tari. Calvin Klein are peste 11.500 de asociati la nivel global.

About The Author

Articol preluat de pe hub pentru antreprenori